ALGEMENE VERKOOPS- EN LEVERINGSWOORWAARDEN.

De algemene verkoopsvoorwaarden, uitsluitend voor professionele klanten van Impex Europe Whole Trade BV met ondernemingsnummer KBO: 0452.336.239 en met maatschappelijke zetel te Kuringersteenweg 337, 3511 Hasselt, dewelke ook handelt onder de commerciële benaming “SKIN AESTHETICS FOR PROFESSIONALS” Hierna de “Leverancier” genoemd.
Door het plaatsen van een bestelling geeft de professionele klant van SKIN AESTHETICS FOR PROFESSIONALS (Impex Europe Whole Trade BV), hierna de “Klant” genoemd. te kennen akkoord de algemene verkoopsvoorwaarden van Impex Europe Whole Trade BV.


Overeenkomst: een Overeenkomst waarbij de Klant producten verkrijgt in verband met een Overeenkomst op afstand en deze goederen door de Leverancier worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de Leverancier;


Overeenkomst op afstand: een Overeenkomst die tussen de Leverancier en de Klant wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, waarbij tot en met het sluiten van de Overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

 

Artikel 1 – Toepasselijkheid:
1. Huidige voorwaarden beheersen de contractuele relatie, met uitsluiting van alle andere, zelfs deze voorkomend in de briefwisseling van de klant, tenzij er met uitdrukkelijk en geschreven akkoord van afgeweken wordt. In laatstgenoemd geval blijven de hiernavolgende voorwaarden op aanvullende wijze gelden. In geval van twijfel hebben deze voorwaarden voorrang boven eender welke bepaling.
2. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de Leverancier, op elke bestelling van de klant en op elke tot stand gekomen Overeenkomst en Overeenkomst op afstand tussen Leverancier en de klant.
3. Consument is verplicht de Algemene Voorwaarden voor het sluiten van de Overeenkomst te accepteren, bij gebreke waarvan er geen Overeenkomst tot stand komt. Het plaatsen van een bestelling via de webshop en het aanvinken van de tekst: “Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden” is de acceptatie van de Algemene Voorwaarden.
4. Door het plaatsen van een bestelling geeft de klant te kennen dat zij met de algemene voorwaarden akkoord gaat. De leverancier behoudt zich het recht voor haar algemene voorwaarden, met inbegrip van de technische kenmerken van de producten en diensten evenals haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden te wijzigen, zelfs als dat een impact heeft op de prijs of de kwaliteit van de producten of diensten. De Leverancier dient de klant binnen een redelijke termijn vóór de inwerkingtreding van deze wijzigingen in kennis te stellen via elk middel dat zij geschikt acht. De publicatie van een bericht op de website van pro-skinaesthetics.be/algemene-voorwaarden of een vermelding op een factuur worden geschikte middelen geacht.
5. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door de Leverancier erkend.

Artikel 2 – Het aanbod en bestellingen:
6. Minimum 1500 EUR (excl. Btw) per jaar bestellen om Impex Europe Whole Trade BV klant te blijven (125 EUR (excl. Btw)/ maand).
7. Bestelling < 250 EUR (excl. Btw): 15,00 EUR (excl. Btw) transportkosten. Bestelling groter of gelijk aan 250 EUR (excl. Btw): gratis verzending.
8. Afhalen kan, mits op voorhand doorgeven van de bestelling. Dit wordt verwerkt in functie van de drukte. Je kan je bestelling pas komen afhalen, van zodra je een mailtje/ bericht van het platform hebt ontvangen datje bestelling klaar staat.
9. Bestellingen worden uitsluitend geaccepteerd via onze webshop op https://shop.pro-skinaesthetics.be tenzij anders geschreven overeengekomen. Voor de eerste bestelling dient u een account aan te maken, welke pas gebruikt kan worden na goedkeuring door ons team.
10. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
11. Als looptijd van alle aanbiedingen geldt: zolang de voorraad strekt ofwel de looptijd die op de website staat vermeld. Bij overschrijding van de looptijd van een aanbieding, vervalt de aanbieding van rechtswege en kan Klant geen gebruik meer maken van de aanbieding.
12. Klant kan bestellen op de manieren die worden beschreven op de website van de Leverancier.
13. Kennelijke vergissingen, misverstanden en fouten in het aanbod binden de Leverancier niet.
14. Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
15. Aanbiedingen van de Leverancier gelden niet automatisch voor nabestellingen.

Artikel 3 – Prijs en betalingen:
16. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven. Een bijdrage in de verzendkosten wordt apart, voorafgaand aan het moment van bestellen, aan Klant vermeld. Deze bijdrage kan afhankelijk zijn van de ordergrootte, de plaats van aflevering en de gekozen verzendmethode.
17. In afwijking van het vorige lid kan de Leverancier producten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de Leverancier geen invloed op heeft, met variabele de prijzen wijzigen.
18. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn in Euro’s exclusief btw en exclusief verzendkosten.
19. Het protest tegen de factuur dient schriftelijk aangetekend te gebeuren binnen de 8 dagen na de factuurdatum. Daarbij dient steeds de datum en het nummer van de factuur te worden vermeld. De klant kan geen bedrag inhouden als borgsom. Een klacht brengt geen uitstel van betaling mee. Bij niet-betaling van de factuur binnen de gestelde termijn is, vanaf de vervaldag van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling, een verwijlintrest verschuldigd van 15% op het factuurbedrag. Bovendien is eveneens van rechtswege en zonder ingebrekestelling, een forfaitaire schadevergoeding van 10% op het factuurbedrag verschuldigd, met een minimum van 40,00 euro. Onkosten verbonden aan onbetaalde wissels of cheques evenals andere inningskosten zijn in de forfaitaire schadevergoeding niet inbegrepen en worden de klant afzonderlijk aangerekend. Indien het krediet van de klant een minder gunstige keer neemt, behouden wij ons het recht voor, zelfs na gedeeltelijke levering of uitvoering, van de klant geschikte waarborgen voor de goede uitvoering der verbintenissen te eisen. Ingeval de klant ons geen voldoening schenkt, hebben wij het recht de gehele overeenkomst of een gedeelte ervan te annuleren. De niet-betaling van een enkele factuur op zijn vervaldag maakt het verschuldigde saldo van al de andere, zelfs niet-vervallen facturen van rechtswege onmiddellijk opeisbaar. Bij niet-betaling behouden wij ons het recht voor om verdere leveringen stop te zetten, de reeds geleverde goederen zonder schadeloosstelling terug te nemen en de overeenkomst van rechtswege en zonder ingebrekestelling als geheel of gedeeltelijk ontbonden te beschouwen.
20. Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

Artikel 4 – Levering:
21. Als plaats van levering geldt het adres dat de Klant aan de Leverancier heeft opgegeven.
22. Met inachtneming van hetgeen hierover elders in deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de Leverancier geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de Klant hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.
23. Klant is verplicht de Producten op de overeengekomen plaats/plaatsen af te nemen op het moment dat Leverancier deze bij hem/ haar aflevert of doet afleveren, dan wel op het moment waarop deze hem volgens de Overeenkomst ter beschikking wordt gesteld. Blijft Klant ter zake in gebreke, dan komen de daardoor ontstane kosten voor zijn rekening, waaronder de verzendkosten.
24. Indien Klant weigert of nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies die voor de levering noodzakelijk zijn, zullen de voor levering bestemde Producten worden opgeslagen voor rekening en risico van Klant.
25. Indien Klant een verkeerd adres heeft opgegeven voor levering, dan heeft de Leverancier het recht om extra verzendkosten bij de Klant in rekening te brengen.
26. Overschrijding van de levertijden geeft Klant niet het recht op schadevergoeding, ontbinding van de Overeenkomst of niet nakoming van enige verplichting die voor Klant uit deze dan wel uit enige andere daarmee samenhangende Overeenkomst mocht voortvloeien,
27. Overmacht geeft de Leverancier het recht de overeenkomst of bestelling geheel of gedeeltelijk te verbreken of de uitvoering ervan uit te stellen, zonder vooropzeg noch vergoeding. In geval van faillissement, kennelijk onvermogen of eender welke wijziging aan de juridische toestand van de Klant, behouden wij ons het recht voor om van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling, de overeenkomst als ontbonden te beschouwen. Indien enkel materialen worden geleverd en de klant zelf werken uitvoert met deze materialen is dit op eigen risico en kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor een verkeerde toepassing van de materialen en al de eruit voortvloeiende schade.
28. De Leverancier doet zijn best om de website zo actueel mogelijk te houden. Indien een Product onverwacht niet meer leverbaar is, dan neemt de Leverancier binnen 30 dagen na plaatsing van de bestelling contact op met Klant.

Artikel 4 – Klachten:
29. Klachten betreffende de geleverde materialen of de uitgevoerde werken dienen ons schriftelijk aangetekend toe te komen binnen de 8 dagen na de levering of de uitvoering en alleszins voor de ingebruikname of de voortverkoop van de goederen.
30. Geringe in de handel toelaatbare geachte of technisch niet te voorkomen afwijkingen in kwaliteit, kleur, mate, gewicht, finish, design e.d. vormen geen grondslag voor reclames en klachten.
31. De Klant dient de De Leverancier in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.


Artikel 5 – Herroepingsrecht:
32. Bij een verkoop op afstand met een consument, overeenkomstig artikel VI.45 tot VI.53 Wetboek economisch recht, heeft de Klant het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 14 kalenderdagen met opgave van reden te retourneren. De herroepingstermijn begint te lopen :
– voor verkoopovereenkomsten te rekenen vanaf de dag volgend op de dag waarop de consument of door de consument aangewezen derde fysiek bezit neemt van het goed, behalve in bijzondere omstandigheden voorzien in boek VI van het Wetboek van economisch recht;
– in geval van meerdere goederen of goederen samengesteld uit verschillende zendingen of onderdelen die deel uitmaken van een enkele bestelling maar die afzonderlijk worden geleverd, te rekenen vanaf de dag na fysieke inbezitneming van het laatste goed of de laatste zending of het laatste onderdeel;
– in geval van regelmatige levering gedurende een bepaalde periode, te rekenen vanaf de dag na fysieke inbezitneming van het eerste goed.
– voor diensten te rekenen vanaf de dag na sluiting van de overeenkomst;
– voor verkoopovereenkomsten, waaronder ook de overeenkomsten die betrekking hebben op zowel goederen als diensten, te rekenen vanaf de dag volgend op de dag waarop de consument of door de consument aangewezen derde fysiek bezit neemt van het goed; Indien de Klant na afloop van deze termijn de geleverde zaken niet aan De leverancier heeft teruggezonden, is de koop een feit. De Klant is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 14 kalenderdagen na aflevering schriftelijk melding te maken bij De leverancier. De Klant dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Indien de zaken bij de Klant zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt De leverancier er zorg voor dat binnen 14 kalenderdagen na goede ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag exclusief de gemaakte verzendkosten aan de Klant wordt terugbetaald. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de Klant.
33. Het herroepingsrecht geldt niet voor:
– Diensten waarvan de uitvoering, met instemming van de consument, is begonnen voor de termijn van 14 kalenderdagen.
– Goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft.
– Goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben.
– Voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen.
34. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten voor retourzending voor rekening van de consument.


Artikel 6 – Aansprakelijkheid:
35. De aansprakelijkheid van Impex Europe Whole Trade BV, op welke rechtsgrond dan ook, is te allen tijde beperkt tot maximaal het bedrag gelijk aan de waarde van de bestelde producten waaruit de schade voortvloeit of daarmee verband houdt.
36. Impex Europe Whole Trade BV, is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook, ontstaan doordat Impex Europe Whole Trade BV, is uitgegaan van door of namens de Klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
37. Impex Europe Whole Trade BV is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook, ontstaan door onkundig of onoordeelkundig gebruik van producten, of door het niet in overeenstemming handelen met de adviezen dan wel instructies van Impex Europe Whole Trade BV of haar Partners, dan wel door onjuist of onoordeelkundig gebruik door de Klant.

Artikel 7 – Garantie:
38. De leverancier garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product.
39. De garantietermijn van De leverancier komt overeen met de fabrieksgarantie termijn. De leverancier is echter nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de zaken voor elke individuele toepassing door de Klant, noch voor eventuele adviezen t.a.v. het gebruik of de toepassing van de zaken.
40. De Klant is verplicht de geleverde zaken bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de Klant (alvorens over te gaan tot terugzending aan De leverancier) deze gebreken onmiddellijk schriftelijk te melden aan De leverancier. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde goederen dienen en kunnen uiterlijk tot maximaal 8 dagen na levering aan De leverancier schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuw staat verkerend. Ingebruikneming na constatering van gebreke, beschadiging ontstaan na constatering van gebreke, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreke, doet dit recht tot reclameren en terugzending geheel vervallen.
41. Indien klachten van de Klant door De leverancier gegrond worden bevonden, zal De leverancier naar haar keuze of de geleverde zaken kosteloos vervangen of met de Klant een schriftelijke regeling over de schadevergoeding treffen, met dien verstande dat de aansprakelijkheid van De leverancier en mitsdien het bedrag der schadevergoeding steeds beperkt is tot ten hoogste het factuurbedrag der betreffende zaken, dan wel (naar keuze van De leverancier) tot het maximale in het desbetreffende geval door de aansprakelijkheidsverzekering van De leverancier gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van De leverancier voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade of schade wegens gederfde winst.
42. Deze garantie geldt niet indien: A) en zolang de Klant jegens De leverancier in gebreke is; B) de Klant de geleverde zaken zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken. C) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met de aanwijzingen van De leverancier en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld; D) de ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.


Artikel 8 – Overmacht:
43. De leverancier is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
44. Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het Internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
45. De leverancier behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, dan wel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is De Leverancier gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.
46. Indien De leverancier bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds geleverde c.q. het leverbare deel afzonderlijk te factureren en is de Klant gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijk contract. Dit geldt echter niet als het reeds geleverde c.q. leverbare deel geen zelfstandige waarde heeft.


Artikel 8 – Eigendomsvoorbehoud:
47. Eigendom van alle door De Leverancier aan de Klant verkochte en geleverde zaken blijft bij De Leverancier zolang de Klant de vorderingen van De Leverancier uit hoofde van de overeenkomst of eerdere of latere gelijksoortige overeenkomsten niet heeft voldaan, zolang de Klant de verrichte of nog te verrichten werkzaamheden uit deze of gelijksoortige overeenkomsten nog niet heeft voldaan en zolang de Klant de vorderingen van De Leverancier wegens tekort schieten in de nakoming van zodanige verbintenissen nog niet heeft voldaan, waaronder begrepen vorderingen ter zake van boeten, renten en kosten.
48. De door De Leverancier geleverde zaken welke onder het eigendomsvoorbehoud vallen mogen slechts in het kader van een normale bedrijfsuitoefening worden doorverkocht en nimmer als betaalmiddel worden gebruikt.
49. De Klant is niet bevoegd de onder het eigendomsvoorbehoud vallende zaken te verpanden noch op enige andere wijze te bezwaren.
50. De Klant geeft reeds nu onvoorwaardelijk en onherroepelijk toestemming aan De Leverancier of een door De Leverancier aan te stellen derde om, in alle gevallen waarin De Leverancier haar eigendomsrechten wil uitoefenen, al die plaatsen te betreden waar haar eigendommen zich dan zullen bevinden en die zaken aldaar mee te nemen.
51. Indien derden beslag leggen op de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken dan wel rechten daarop willen vestigen of doen gelden, is de Klant verplicht De Leverancier zo snel als redelijkerwijs verwacht mag worden daarvan op de hoogte te stellen.
52. De Klant verplicht zich de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken te verzekeren en verzekerd te houden tegen brand, ontploffing- en waterschade alsmede tegen diefstal en de polis van deze verzekering op eerste verzoek ter inzage te geven aan De Leverancier.

 

Artikel 9 – Privacy:
53. De Leverancier legt persoonsgegevens van de Klant vast en verwerkt deze gegevens ten behoeve van haar eigen bedrijfsvoering, voor het doen van leveringen, het verlenen van diensten, het onderhouden van contacten met de Klant, het analyseren en verbeteren van haar producten en haar dienstverlening en het zenden van informatie aan de Klant over nieuwe producten en diensten van De Leverancier
54. Het privacybeleid van De Leverancier is opgenomen in een privacy statement die te vinden is op de website, via www.pro-skinaesthetics/privacy.

Artikel 10 – Toepasselijk recht / Bevoegde rechter:
55. Bevoegdheid van de rechtbank. Elk geschil met betrekking tot het afsluiten, de geldigheid, de interpretatie of de uitvoering van deze overeenkomst en van de overeenkomsten daaruit afgeleid, wordt beheerst door Belgisch recht en zal tot de uitsluitende bevoegdheid van de rechtbanken van het gebied waarin de onderneming van de leverancier Impex Europe Whole Trade BV gevestigd is behoren.

Artikel 11 – Privacy Verklaring:
56. Bevoegdheid Impex Europe Whole Trade BV erkent het belang van gegevensbescherming en privacy van persoonsgegevens van haar klanten en zal de persoonsgegevens van deze betrokkenen met de nodige zorg behandelen. Het bevestigt expliciet dat alle persoonsgegevens zullen worden verwerkt in overeenstemming met zowel de Belgische wet van 8 december 1992 als de Europese General Data Protection Regulation.

Wat is dat GDPR?
De “Algemene Verordening Gegevensbescherming”, gekend onder de naam GDPR (General Data Protection Regulation). Dit is een privacywet om de Europese burgers meer controle te geven over hun persoonlijke gegevens.
Vanaf vrijdag 25 mei 2018 is deze verordening in voege getreden.
We willen heel duidelijk communiceren waarvoor wij jouw gegevens gebruiken en hoe we ze verwerken:
– Beheer klantenbestand, Maillingslijst: promoties, nieuwe merken, nieuwe producten,out of stock, opleidingen, Vragen en/of opmerkingen rond bestellingen, Reminders en/of duplicaten van facturen, Inlog creëren op onze website, Vermelding als verkooppunt op onze website, Opvolging betalingen en andere financiële aspecten, Leveringssysteem, Communicatie met salesmanagers en/of Freelancers, Online communicatie (social media, …)
We zullen deze persoonlijke informatie nooit zonder uw voorafgaande toestemming met andere partners of derden buiten onze firma delen.

ADMINISTRATIEVE GEGEVENS:
Impex Europe Whole Trade BV zal deze persoonsgegevens van haar klanten verwerken rekening houdend met volgende doeleinden: De betrokkene op de hoogte brengen van activiteiten met betrekking tot SkinAesthetics for PRO.
Ten alle tijden heeft de betrokkene de mogelijkheid om zijn rechten beschreven in de General Data Protection Regulation uit te oefenen. De betrokkene kan steeds volgende rechten uitoefenen:
– Recht op informatie: de betrokkene heeft steeds de mogelijkheid om alle verzamelde persoonsgegevens op te vragen bij Impex Europe Whole Trade BV ter inzage.
– Recht op rectificatie: de betrokkene heeft steeds de mogelijkheid om eventuele foute persoonsgegevens te laten verbeteren.
– Recht op gegevensverwijdering: Indien de betrokkene wenst dat zijn of haar persoonsgegevens worden verwijderd kan de betrokkene steeds contact op nemen met pro@skinaesthetics.be om met behulp van een simpel kosteloos verzoek de verwijdering van de persoonsgegevens te vragen.